IMPARȚIALITATE·INTEGRITATE·EFICIENȚĂ
ANUNȚ DE INTENȚIE
PRIVIND ÎNCHIRIEREA UNUI IMOBIL
cu destinația de sediu pentru Serviciul Teritorial Pitești
1. DIRECȚIA NAȚIONALĂ ANTICORUPȚIE, cu sediul în București, str. Știrbei Vodă, nr. 79-81, sector 1, www.pna.ro, cod de identificare fiscală 14838148, cont bancar cu cod IBAN nr. RO47TREZ70023610120XXXXX deschis la A.T.C.P.M.B,
2. Categoria și descrierea serviciilor care urmează să fie prestate;
CPV 70310000-7 - Servicii de închiriere sau de vânzare de imobile
Contract de închiriere spațiu pentru desfășurarea activității Serviciului Teritorial Pitești.
3. Procedura de atribuire aplicată – procedura interna;
4. Locul prestării serviciilor – localitatea Pitești.
5. Cantitatea serviciilor care trebuie prestate – conform caietului de sarcini
6. Durata acordului cadru 2 ani, termenul de închiriere contract subsecvent 12 luni
7. Costul în vederea obținerii documentației de atribuire – GRATUIT de la sediul autorității contractante. Site-ul unde este publicată toată documentația de atribuire – www.pna.ro.
8. a) Termenul limită de primire a ofertelor: data 13.01.2016, ora 10;
b) Adresa la care se transmit ofertele – la sediul Serviciului Teritorial Pitești, str. N. Bălcescu, bloc S5, mezanin.
c) Limba în care se redactează oferta – LIMBA ROMÂNĂ.
9. Data, ora și locul deschiderii ofertelor: data 14.01.2016 ora 10, Serviciul Teritorial Pitești.
10. Plata chiriei se va efectua lunar din bugetul de stat, prin trezoreria afiliată autorității contractante, în contul deschis de beneficiar.
11. Criterii de calificare conform Instrucțiunilor pentru ofertanți
12. Criterii evaluare a ofertelor „prețul cel mai scăzut”:
13. Perioada de timp în care ofertantul trebuie să își mențină oferta valabilă – 60 zile
14. Criteriul de atribuire a contractului: „negocierea tarifului mediu lunar al ofertei câștigătoare”
15. Depunerea ofertelor se va efectua conform Instrucțiuni pentru ofertanți.
16. Orice ofertant poate participa la deschiderea ofertelor.
PROCUROR ȘEF
Laura Codruța KÖVESI
|
|
Aprob, PROCUROR ȘEF Laura Codruța KÖVESI |
CAIET DE SARCINI
A. Informații generale despre autoritatea contractantă
Denumire: Direcția Națională Anticorupție Sediu mun. București, Str. Știrbei Vodă nr. 79-81, cod 010106 cod fiscal 14838148, tel/fax 021.312.73.91,
Obiectul achiziției: închirierea unui spațiu într-un imobil cu destinația birouri pentru funcționarea Serviciului Teritorial Pitești, din cadrul Direcției Naționale Anticorupție.
B. Descrierea obiectului achiziției, cuprinzând:
I. Caracteristici generale ale spațiului
- suprafața utilă totală 175 mp, ± 20 mp;
- numărul încăperilor ce pot avea destinație de birou minim 6;
- suprafața utilă pentru fiecare birou să fie de min.10 mp;
- minim 2 grupuri sanitare în suprafață minimă de 3 mp/încăpere;
- accesul separat la fiecare birou să se facă din hol;
- spațiul să fie amplasat în apropierea actualului sediu al DNA serviciul Teritorial Pitești din Pitești, str. N. Bălcescu, bl. S5;
- spațiul să fie situat la parter, maxim etaj I al imobilului;
- imobilul să nu fie amplasat în zonă afectată de sistematizare;
- accesul la imobil să fie facil și să se afle în apropierea a cel puțin o linie de transport în comun cu stație la maxim 200 m;
- accesul la spațiile închiriate în imobil să fie separat față de celelalte spații aflate în clădire, pentru a se putea asigura condițiile particulare de pază a spațiului închiriat, potrivit dispozițiilor Legii nr. 333/2003;
- asigurarea accesului la o parcare publică cu minim 10 locuri de parcare;
- să fie asigurat acces în spațiu direct dintr-o stradă destinată pentru circulația publică;
- să respecte normele P.S.I.;
- spațiul să fie igienizat, deratizat etc.;
II. Imobilul trebuie să fie dotat cu următoarele utilități:
a. sistem propriu de încălzire sau cu contract de furnizare energie termică de la un furnizor autorizat care să sigure temperaturi optime de funcționare;
b. rețea alimentare cu apă, cu contorizare separată pentru spațiile ce vor fi închiriate;
c. rețea alimentare cu energie electrică, cu contorizare separată pentru spațiile ce vor fi închiriate;
d. instalație electrică care să permită adaptarea la specificul activității, în sensul modificării numărului actual al surselor de alimentare la necesitățile concrete ale autorității contractante;
e. instalații pentru aer condiționat;
f. instalație sanitară, pentru grupurile sanitare;
g. rețea de canalizare;
h. asigurarea iluminării naturale pentru fiecare spațiu cu destinația birou;
i. există următoarele finisaje realizate:
pardoseli spații cu destinație birouri – parchete, dușumele sau mochete;
pardoseli spații circulații și grupuri sanitare – gresie;
uși – lemn;
ferestre – ferestre cu sticlă termopan care să asigure izolația termică;
zugrăveli – vopsea lavabilă;
placaje ceramice – gresii/faianțe în grupurile sanitare;
III. Caracteristici tehnice specifice solicitate ca existente în imobil
- existența ori posibilitatea racordării la Internet, CATV etc.
- existența ori posibilitatea realizării rețelei voce – date;
- existența ori posibilitatea realizării sistemului de avertizare la incendiu;
- existența ori posibilitatea amenajării de spații pentru:
- sală servere;
- sală de așteptare pentru public;
- amenajare birou de informații publice și relații cu mass-media;
- depozitarea materialelor;
- organizarea corpului de pază;
- depozitarea corpurilor delicte.
IV. Disponibilitatea ofertantului de a îndeplini cerințele tehnice specifice din caietul de sarcini, în cazul în care la momentul prezentării ofertei ele nu există într-un termen maxim stabilit de comun acord cu autoritatea contractantă.
Se va preciza de către ofertant modul cum se pot realiza cerințele enunțate la punctul III și de către cine se vor suporta costurile;
C. Clauze contractuale speciale:
- termenul minim de încheiere a contractului, față de data transmiterii înștiințării rezultatului aplicării procedurii este de 15 zile;
- spațiile ce urmează a fi închiriate vor fi descrise în cuprinsul unui acord cadru cu o durată de 2 ani, anual fiind încheiate contracte subsecvente cu acordul părților contractante, în funcție de fondurile bugetare alocate pentru anul respectiv;
- posibilitatea de închiriere cu minim 24 luni, peste termenul minim de închiriere din acordul cadru;
- posibilitatea de a se prelungi durata acordului cadru cu perioade de câte 2 ani cu acordul părților.
- modalități de plată a chiriei – prin virament în cont deschis la Trezoreria Statului sau la o bancă comercială (in cazul persoanelor fizice);
- posibilitatea autorității contractante de a rezilia contractul în cazul în care alte unități publice vor pune la dispoziție un spațiu adecvat desfășurării activității cu titlu gratuit, cu o notificare prealabilă de 30 zile;
Avizat,
PROCUROR ȘEF SERVICIU
Daniela Lupu
Întocmit,
Specialist DNA
Pîrvu Romeo
|
Aprob, PROCUROR ȘEF Laura Codruța KÖVESI |
Avizat, Manager Economic, Constantin Ioan Brîncuș |
|
INSTRUCȚIUNI PENTRU OFERTANȚI
Cap. A. - Date generale despre achizitor și achiziție
A.1. Denumirea autorității contractante: Direcția Națională Anticorupție
Cod fiscal: 14838148
Adresa: localitate București, Str. Știrbei Vodă nr. 79-81, sector 1
Numărul de telefon 021.312.14.97, fax 021.312.51.44, e-mail: anticoruptie@pna.ro
Sursele de finanțare a contractului de servicii de închiriere care urmează sa fie atribuit: bugetul de stat
A.2. Obiectul contractului: închiriere imobil sau spații într-un imobil
- Codul CPV al achiziției: 70310000-7 „Servicii de închiriere sau vânzare de imobile”
A.3. Prevederi legale aplicabile:
- Ordinul nr. 8/20.02.2013 privind procedura internă a Direcției Naționale Anticorupție ce urmează a fi desfășurată în vederea închirierii de clădiri existente sau spații într-un imobil cu destinația de sediu în care să funcționeze un Serviciu/Birou Teritorial Anticorupție.
A.4. Dacă există neclarități în ceea ce privesc Instrucțiunile pentru ofertanți și caietul de sarcini, ofertanții pot solicita clarificări suplimentare cu maxim 6 zile înainte de depunerea ofertelor – Anexa 3.4.
Cap. B. - Calificarea ofertanților
- Toate documentele solicitate la capitolul – „CALIFICAREA OFERTANȚILOR” sunt obligatorii pentru punctele B.1/B.2/B.3, neprezentarea unuia dintre acestea conducând la descalificarea ofertei.
B.1. Documente care dovedesc eligibilitatea:
1. Declarație pe propria răspundere privind eligibilitatea, completată in conformitate Anexa 3.1
2. Certificate constatatoare :
Certificat fiscal cu privire la imobil și terenul aferent acestuia, din care să reiasă că proprietarul are toate taxele achitate la zi și că nu există interdicții asupra acestuia sau, declarație notarială pe propria răspundere a proprietarului că, „proprietatea sa nu face obiectul unui litigiu și nu este grevat de sarcini sau revendicat pe cale administrativă”.
B.2. Documente care dovedesc înregistrarea:
Pentru persoane juridice:
- Certificat de înregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comerțului de pe lângă tribunalul din raza teritorială unde își are sediul ofertantul
Pentru persoane fizice :
- prezentarea cărții de identitate în copie, cu condiția ca la data și ora desfășurării procedurii de achiziție, sau la momentul solicitării de către autoritatea contractantă, să aibă asupra sa originalul și să fie în termen de valabilitate.
B.3. Documente care dovedesc proprietatea
- titlul/contractul de proprietate al imobilului ofertat în copie autentificată la notariat;
- extras de Carte Funciară aflat în termen de valabilitate (nu mai vechi de 30 de zile), doveditor a faptului că imobilul este proprietatea ofertantului și că nu este grevat de sarcini
Cap. C. - Elaborare ofertă
Limba de redactare a ofertei: limba română.
C.1 Propunerea tehnică a ofertei
Se vor prezenta:
- plan situație (sau amplasament imobil)
- cartea tehnică a imobilului (sau planuri de nivel ale imobilului)
Se va completa Anexa 3.2
C.2. Propunerea financiară a ofertei
Se va completa Anexa 3.3.
Cap. D. - Prezentare ofertă
D.1. Adresa la care se depune oferta: Localitate Pitești, str. N. Bălcescu, bl. S5, Jud. Argeș
D.2. Data limita pentru depunerea ofertei: 13.01.2016, ora 10
D.3. Oferta se va depune într-un plic exterior cu burduf pe care se va marca numele și adresa organizatorului, obiectul procedurii de achiziție:
„Autoritate contractantă D.N.A., Serviciul Teritorial Pitești, Adresa Pitești, str. N. Bălcescu, bl. S5, Jud. Argeș
Ofertă pentru închiriere imobil ………... situat în localitatea Pitești str. ………………….. nr ………
A nu se deschide înainte de 14.01.2016 ora 10.”
Ofertant .............................
în interiorul căruia se vor introduce:
1. împuternicirea de participare la procedura de achiziție.
2. documentele privind eligibilitatea si înregistrarea specificate la punctele B1/B2/B3 ale ofertanților;
3. propunerea tehnică a ofertei anexa 3.2.
4. Două plicuri mici separate - original si copie – ce vor conține propunerea financiară prin completare formular Anexa 3.3, notându-se:
- pe un plic „ofertă de preț pentru închiriere imobil str.___________nr ______ (denumirea imobilului)”- original
- pe al doilea plic „ofertă de preț pentru închiriere imobil str.___________nr ______ (denumirea imobilului)”- copie.
Oferta de preț va fi semnată si ștampilată de către ofertant, în cazul persoanelor juridice și semnată în cazul persoanelor fizice
Cap. E. - Deschiderea și evaluarea ofertelor
E.1. Ora, data si locul deschiderii ofertelor: ora 10 data 14.01.2016, locul Pitești, str. N. Bălcescu, bl. S5, Jud. Argeș
E.2. Criteriul aplicat pentru atribuirea contractului de achiziție publică:
Prețul cel mai scăzut ofertat pentru închirierea unui imobil cu destinația de sediu pentru Serviciul Teritorial Pitești cu:
- respectarea de către imobilul ofertat a specificațiilor tehnice din caietul de sarcini
- condiția ca ofertantul să fie declarat calificat în ce privește documentele de eligibilitate, înregistrare și capacitatea tehnică.
E.3. Factorii de evaluare a ofertelor sunt:
a) Caracteristici generale ale imobilului sau spațiilor în ceea ce privește starea tehnică a imobilului, existența utilităților, posibilități de transport, parcare auto instituție și auto personal etc.
b) Caracteristici tehnice specifice – modul în care oferta răspunde caietului de sarcini în ceea ce privește necesitățile de spații ale autorității contractante
c) Disponibilitatea ofertantului de a îndeplini cerințele specifice din caietul de sarcini în cazul în care la momentul prezentării ofertei ele nu există
d) Valoarea totală a ofertei în lei fără TVA
e) Disponibilitate pentru negociere în cazul în care oferta este declarată câștigătoare.
E.4. Evaluarea ofertelor se realizează prin aplicarea criteriului de evaluare „prețul cel mai scăzut”.
Această evaluare se va desfășura după cum urmează:
- După primirea ofertelor, acestea se înregistrează
- Se deschid ofertele și se consemnează în procesul verbal de deschidere documentele depuse, valoarea tarifului mediu de închiriere pentru o lună, termenul de închiriere, disponibilitatea pentru negocierea tarifului mediu al ofertei.
- Procesul verbal de deschidere după semnare, se înmânează participanților prezenți la deschidere și se transmite obligatoriu celor care nu sunt prezenți.
- După verificarea documentelor de eligibilitate, înregistrare, proprietate și a actelor depuse în susținerea propunerii tehnice comisia de evaluare va înștiința ofertanții calificați privind data și ora la care se va efectua vizionarea imobilului.
- Ofertanții a căror ofertă nu este eligibilă vor fi înștiințați în scris asupra acestui fapt cu motivare.
- După vizionarea ofertelor calificate și verificarea îndeplinirii parametrilor cuprinși în caietul de sarcini, comisia de evaluare va întocmi analiza punctelor tari și a celor slabe pentru fiecare ofertă vizionată;
E.5. Comisia de evaluare va întocmi procesul verbal de evaluare a ofertelor care va conține toate datele legate de parcurgerea procedurii și va stabili clasamentul descrescător din punct de vedere al prețurilor prezentate în ofertele declarate admise sau calificate.
Autoritatea contractantă va comunica ofertanților participanți rezultatul evaluării ofertelor, nu mai târziu de 3 zile lucrătoare de la emiterea procesului verbal de evaluare a ofertelor,
Transmiterea comunicărilor se va efectua obligatoriu prin poștă, cu confirmare de primire și opțional prin fax sau prin mijloace electronice.
E.6. Negocierea ofertei
După transmiterea comunicărilor, ofertantul câștigător va fi invitat în scris pentru negocierea prețului ofertei.
Cap. F Prețul contractului
Prețul contractului este ferm pe perioada contractată ca închiriere, exprimat în euro, plata efectuându-se în lei la cursul valutar al BNR din data emiterii facturii.
Cap. G Încheierea contractului de închiriere
Autoritatea contractantă va încheia contractul de închiriere a spațiului cu persoana fizică sau juridică a cărei ofertă finală a fost acceptată.
In contractul de închiriere vor fi prevăzute toate obligațiile părților cu privire la executarea acestuia, precum și modalitatea de rezolvare a eventualelor litigii.
La momentul închirierii imobilului sau spațiilor din imobil se încheie proces-verbal de predare - primire a imobilului, act care constituie anexă la contractul de închiriere.
În procesul verbal se vor înregistra starea tehnică a fiecărei încăperi precum și dotarea acesteia;
La terminarea perioadei de închiriere imobilul se predă în starea tehnică avută în momentul semnării procesului verbal de predare primire.
Șef Serviciul Investiții, achiziții și administrativ Alexandru Viorel |
|
|
Întocmit, Consilier achiziții publice, Daniela Rusev |