IMPARȚIALITATE·INTEGRITATE·EFICIENȚĂ
ANUNȚ DE INTENȚIE
PRIVIND ÎNCHIRIEREA UNUI IMOBIL
cu destinația de sediu pentru Serviciul Teritorial Tîrgu Mureș
1. Denumirea, adresa, numărul de telefon, fax, adresa de e-mail, site-ul autorităţii de la care se poate solicita documentaţia de atribuire: Direcţia Naţională Anticorupţie - Serviciul Teritorial Tîrgu Mureș, str. Tineretului, nr. 2A, Tg. Mureș, telefon: 0372.777.842, fax: 0265.267.851, e-mail: cvasiu@pna.ro, site: http://www.pna.ro;
2. Categoria şi descrierea serviciilor care urmează să fie prestate; 70310000-7 - Servicii de închiriere sau de vânzare de imobile sau 70320000-0 - Servicii de închiriere sau de vânzare de terenuri
Contract de închiriere spaţiu pentru desfăşurarea activităţii Serviciului Teritorial Tîrgu Mureș.
3. Procedura de atribuire aplicată – procedura internă.
4. Locul prestării serviciilor – localitatea Tîrgu Mureș.
5. Cantitatea serviciilor care trebuie prestate – conform caietului de sarcini.
6. Durata contractului – termenul de închiriere 48 luni.
7. Obţinerea documentaţiei de atribuire – GRATUIT de la DNA - Serviciul Teritorial Tîrgu Mureș. Toată documentaţia de atribuire este publicată pe site-ul: http://www.pna.ro.
8. a) Termenul limită de primire a ofertelor: data 10.01.2017 ora 10:00;
b) Adresa la care se transmit ofertele – sediul Serviciului Teritorial Tîrgu Mureș, str. Tineretului, nr. 2A, Tg. Mureș;
c) Limba în care se redactează oferta – LIMBA ROMÂNĂ.
9. Data, ora şi locul deschiderii ofertelor: data 10.01.2017 ora 11:00, la sediul Serviciului Teritorial Tîrgu Mureș, str. Tineretului, nr. 2A, Tg. Mureș;.
10. Plata achiziţiei se va efectua lunar sau trimestrial din bugetul de stat, prin trezoreria afiliată autorităţii contractante, în contul deschis de beneficiar.
11. Criterii de calificare conform Instrucţiunilor pentru ofertanţi.
12. Criterii evaluare a ofertelor „preţul cel mai scăzut”.
13. Perioada de timp în care ofertantul trebuie să îşi menţină oferta valabilă – 60 zile.
14. Criteriul de atribuire a contractului: „negocierea tarifului mediu lunar al ofertei câştigătoare”.
15. Depunerea ofertelor se va efectua conform Instrucţiunilor pentru ofertanţi.
16. Orice ofertant poate participa la deschiderea ofertelor.
PROCUROR ŞEF SERVICIU
Onea Tiberiu Nicolae
INSTRUCȚIUNI PENTRU OFERTANȚI
Cap. A. - Date generale despre achizitor și achiziție
A.l. Denumirea autorității contractante: Direcția Națională Anticorupție
Cod fiscal: 14838148
Adresa: localitate București, Str. Știrbei Vodă nr. 79-81, sector 1
Numărul de telefon 021.312.14.97, fax 021.312.51.44, e-mail: anticoruptie@pna.ro
Sursele de finanțare a contractului de servicii de închiriere care urmează sa fie atribuit: bugetul de stat
A.2. Obiectul contractului: închiriere imobil sau spații într-un imobil
- Codul CPV al achiziției: 70310000-7 "Servicii de închiriere sau vânzare de imobile"
A.3. Prevederi legale aplicabile: Procedura de achiziție nr. 1424/29.09.2016 aprobată de procuror șef al Direcției Naționale Anticorupție.
A.4. Dacă există neclarități în ceea ce privesc Instrucțiunile pentru ofertanți și caietul de sarcini, ofertanții pot solicita clarificări suplimentare cu maxim 6 zile înainte de depunerea ofertelor -Anexa 3.4.
Cap. B. - Calificarea ofertanților
- Toate documentele solicitate la capitolul - „CALIFICAREA OFERTANȚILOR" sunt obligatorii pentru punctele B.1/B.2/B.3, neprezentarea unuia dintre acestea conducând la descalificarea ofertei.
B.l. Documente care dovedesc eligibilitatea:
1.Declarație pe propria răspundere privind eligibilitatea, completată in conformitate Anexa 3.1
2.Certificate constatatoare :
Certificat fiscal cu privire la imobil și terenul aferent acestuia, din care să reiasă că proprietarul are toate taxele achitate la zi și că nu există interdicții asupra acestuia sau, declarație notarială pe propria răspundere a proprietarului că, „proprietatea sa nu face obiectul unui litigiu și nu este grevat de sarcini sau revendicat pe cale administrativă".
B.2. Documente care dovedesc înregistrarea:
Pentru persoane juridice:
- Certificat de înregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comerțului de pe lângă tribunalul din raza teritorială unde își are sediul ofertantul
Pentru persoane fizice:
- prezentarea cărții de identitate în copie, cu condiția ca la data și ora desfășurării procedurii de achiziție, sau la momentul solicitării de către autoritatea contractantă, să aibă asupra sa originalul și să fie în termen de valabilitate.
B.3. Documente care dovedesc proprietatea
- titlul/contractul de proprietate al imobilului ofertat în copie autentificată la notariat;
- extras de Carte Funciară aflat în termen de valabilitate (nu mai vechi de 30 de zile), doveditor a faptului că imobilul este proprietatea ofertantului și că nu este grevat de sarcini
Cap. C. - Elaborare ofertă
Limba de redactare a ofertei: limba română.
C.l Propunerea tehnică a ofertei
Se vor prezenta:
plan situație (sau amplasament imobil) -
cartea tehnică a imobilului (sau planuri de nivel ale imobilului)
Se va completa Anexa 3.2
C.2. Propunerea financiară a ofertei
Se va completa Anexa 3.3.
Cap. D. - Prezentare ofertă
D.l. Adresa la care se depune oferta: Localitate Tîrgu Mureș, Str. Tineretului, nr. 2A, jud. Mureș.
D.2. Data limita pentru depunerea ofertei: 10.01.2017, ora 10.
D.3. Oferta se va depune într-un plic exterior cu burduf pe care se va marca numele și adresa organizatorului, obiectul procedurii de achiziție:
"Autoritate contractantă D.N.A., Serviciul Teritorial Tîrgu Mureș, Adresa str. Tineretului, nr.2A, mum. Tg. Mureș.
Ofertă pentru închiriere imobil ... situat în localitatea Tîrgu Mureș str. ... nr ...
A nu se deschide înainte de 10.01.2017 ora 11. "
Ofertant .....
în interiorul căruia se vor introduce:
1.împuternicirea de participare la procedura de achiziție.
2.documentele privind eligibilitatea si înregistrarea specificate la punctele B1/B2/B3 ale ofertanților;
3.propunerea tehnică a ofertei anexa 3.2.
4.Două plicuri mici separate - original si copie - ce vor conține propunerea financiară prin completare formular Anexa 3.3, notându-se:
- pe un plic "ofertă de preț pentru închiriere imobil str. ... nr. ... (denumirea imobilului)"- original
- pe al doilea plic „ofertă de preț pentru închiriere imobil str. ... nr. ... (denumirea imobilului)"- copie. Oferta de preț va fi semnată si stampilată de către ofertant, în cazul persoanelor juridice și semnată în cazul persoanelor fizice
Cap. E. - Deschiderea și evaluarea ofertelor
E.l. Ora, data si locul deschiderii ofertelor: ora 11, data 10.01.2017, locul Tg. Mureș, Str. Tineretului, nr.2A, jud. Mureș.
E.2. Criteriul aplicat pentru atribuirea contractului de achiziție publică:
Prețul cel mai scăzut ofertat pentru închirierea unui imobil cu destinația de sediu pentru Serviciul Teritorial Anticorupție Tîrgu Mureș cu :
- respectarea de către imobilul ofertat a specificațiilor tehnice din caietul de sarcini;
- condiția ca ofertantul să fie declarat calificat în ce privește documentele de eligibilitate, înregistrare și capacitatea tehnică.
E.3. Factorii de evaluare a ofertelor sunt:
a. Caracteristici generale ale imobilului sau spațiilor în ceea ce privește starea tehnică a imobilului, existența utilităților, posibilități de transport, parcare auto instituție și auto personal etc.
b. Caracteristici tehnice specifice - modul în care oferta răspunde caietului de sarcini în ceea ce privește necesitățile de spații ale autorității contractante;
c. Disponibilitatea ofertantului de a îndeplini cerințele specifice din caietul de sarcini în cazul în care la momentul prezentării ofertei ele nu există;
d. Valoarea totală a ofertei în lei fără TVA;
e. Disponibilitate pentru negociere în cazul în care oferta este declarată câștigătoare.
E.4. Evaluarea ofertelor se realizează prin aplicarea criteriului de evaluare "prețul cel mai scăzut".
Această evaluare se va desfășura după cum urmează:
> După primirea ofertelor, acestea se înregistrează;
> Se deschid ofertele și se consemnează în procesul verbal de deschidere documentele depuse, valoarea tarifului mediu de închiriere pentru o lună, termenul de închiriere, disponibilitatea pentru negocierea tarifului mediu al ofertei;
> Procesul verbal de deschidere după semnare, se înmânează participanților prezenți la deschidere și se transmite obligatoriu celor care nu sunt prezenți;
> După verificarea documentelor de eligibilitate, înregistrare, proprietate și a actelor depuse în susținerea propunerii tehnice comisia de evaluare va înștiința ofertanții calificați privind data și ora la care se va efectua vizionarea imobilului;
> Ofertanții a căror ofertă nu este eligibilă vor fi înștiințați în scris asupra acestui fapt cu motivare;
> După vizionarea ofertelor calificate și verificarea îndeplinirii parametrilor cuprinși în caietul de sarcini, comisia de evaluare va întocmi analiza punctelor tari și a celor slabe pentru fiecare ofertă vizionată.
E.5 Comisia de evaluare va întocmi procesul verbal de evaluare a ofertelor care va conține toate datele legate de parcurgerea procedurii și va stabili clasamentul descrescător din punct de vedere al prețurilor prezentate în ofertele declarate admise sau calificate.
Autoritatea contractantă va comunica ofertanților participanți rezultatul evaluării ofertelor, nu mai târziu de 3 zile lucrătoare de la emiterea procesului verbal de evaluare a ofertelor,
Transmiterea comunicărilor se va efectua obligatoriu prin poștă, cu confirmare de primire și opțional prin fax sau prin mijloace electronice.
E.6. Negocierea ofertei
După transmiterea comunicărilor, ofertantul câștigător va fi invitat în scris pentru negocierea prețului ofertei.
Cap. F Prețul contractului
Prețul contractului este ferm pe perioada contractată ca închiriere, exprimat în euro, plata efectuându-se în lei la cursul valutar al BNR din data emiterii facturii.
Cap. G încheierea contractului de închiriere
Autoritatea contractantă va încheia contractul de închiriere a spațiului cu persoana fizică sau juridică a cărei ofertă finală a fost acceptată.
În contractul de închiriere vor fi prevăzute toate obligațiile părților cu privire la executarea acestuia, precum și modalitatea de rezolvare a eventualelor litigii.
La momentul închirierii imobilului sau spațiilor din imobil se încheie proces-verbal de predare - primire a imobilului, act care constituie anexă la contractul de închiriere.
În procesul verbal se vor înregistra starea tehnică a fiecărei încăperi precum și dotarea acesteia.
La terminarea perioadei de închiriere imobilul se predă în starea tehnică avută în momentul semnării procesului verbal de predare primire.
Avizat,
PROCUROR ȘEF SERVICIU
Onea Tiberiu Nicolae
Întocmit,
Specialist DNA
Petra Emilian Alin
|
Aprob, PROCUROR ȘEF Laura Codruța KÖVESI |
CAIET DE SARCINI
A. Informații generale despre autoritatea contractantă
Denumire Direcția Națională Anticorupție Sediu mun. București, Str. Știrbei Vodă nr. 79-81, cod 010106 cod fiscal 14838148, tel/fax 021.312.73.91,
Obiectul achiziției: închirierea unui imobil sau a unui spațiu într-un imobil cu destinaţia birouri, în orașul Târgu Mureș, pentru funcţionarea Serviciului Teritorial Tîrgu Mureș, din cadrul Direcţiei Naţionale Anticorupţie.
B. Descrierea obiectului achiziției, cuprinzând:
I.Caracteristici generale ale imobilului
-In cazul unui spațiu comun cu alte instituții sau birouri, este necesară separarea spațiului rezervat D.N.A prin pereți despărțitori și uși cu grilaje, cu posibilitatea intrării separate de restul clădirii;
- suprafaţa utilă totală minim 400 mp;
- numărul încăperilor ce pot avea destinație de birou: minim 18 buc;
- suprafaţa utilă minimă pentru fiecare birou fiind de 10 mp.
- număr încăperi ce vor avea alte destinaţii decât birouri:
- minim 2 grupuri sanitare;
- 1 spaţiu arhivă cu o suprafaţă minimă de 20 mp;
- 1 spaţiu documente clasificate cu o suprafaţă minimă de 14 mp;
- 1 spaţiu pentru pază cu o suprafaţă minimă de 12 mp;
- 1 spaţiu pentru server cu o suprafaţă minimă de 10 mp;
- 1 sală de aşteptare cu o suprafaţă minimă de 14 mp;
- holuri, circulații, casă scară cu o suprafață de minim 40 mp.
- imobilul să fie situat în zona centrală a municipiului Tîrgu Mureș;
- imobilul să nu fie amplasat în zonă afectată de sistematizare;
- accesul la imobil să fie facil şi să se afle în apropierea a cel puţin o linie de transport în comun;
- accesul la spaţiile închiriate în imobil să fie separat faţă de celelalte spaţii aflate în clădire, pentru a se putea asigura condiţiile particulare de pază a spaţiului închiriat, potrivit dispoziţiilor Legii nr. 333/2003;
- să existe zonă de parcaje pe terenul aferent clădirii și/sau în apropiere pe domeniul public, care să permită parcarea a minim10 autoturisme;
- să fie asigurat acces în imobil direct dintr-o stradă destinată pentru circulația publică;
II. Imobilul trebuie să fie dotat cu următoarele utilităţi:
a. sistem propriu de încălzire (centrală termică cu combustibil gazos);
b. reţea alimentare cu apă, cu contorizare separată pentru spaţiile ce vor fi închiriate;
c. reţea alimentare cu energie electrică, cu contorizare separată pentru spaţiile ce vor fi închiriate;
d. instalaţie electrică care să permită adaptarea la specificul activităţii, în sensul modificării numărului actual al surselor de alimentare la necesităţile concrete ale autorităţii contractante;
e. instalaţie sanitară, permiţând compartimentarea grupurilor sanitare;
f. instalație termică în imobil;
g. reţea de canalizare;
h. asigurarea iluminării naturale pentru fiecare spaţiu cu destinaţia birou;
i. există următoarele finisaje realizate:
pardoseli spaţii cu destinaţie birouri – parchete ori duşumele;
pardoseli spaţii circulaţii şi grupuri sanitare – gresie;
uşi – lemn, termopan, etc.;
ferestre – ferestre cu geam termopan;
zugrăveli – vopsea lavabilă;
placaje ceramice – gresii/faianţe în grupurile sanitare;
j. fațade: Imobilul are cel puțin un acces în imobil; Fațada trebuie să fie bine întreținută;
III. Caracteristici tehnice specifice solicitate ca existente în imobil
- existenţa ori posibilitatea racordării la internet, CATV, etc.
- existenţa ori posibilitatea realizării reţelei voce – date;
- existenţa ori posibilitatea realizării sistemului de avertizare la incendiu;
- existenţa ori posibilitatea amenajării de spaţii pentru:
- sală servere
- păstrarea documentelor clasificate;
- organizarea şi păstrarea arhivelor;
- sală de aşteptare pentru public;
- amenajare birou de informaţii publice şi relaţii cu mass-media;
- depozitarea materialelor;
- organizarea corpului de pază;
- depozitarea corpurilor delicte.
IV. Disponibilitatea ofertantului de a îndeplini cerinţele tehnice specifice din caietul de sarcini, în cazul în care la momentul prezentării ofertei ele nu există, într-un termen maxim stabilit de comun acord cu autoritatea contractantă.
Se va preciza de către ofertant modul cum se pot realiza cerinţele enunţate la punctul III, precum și termenul în care acestea se vor realiza;
V. Valoarea estimată a serviciilor de închiriere este de maxim 3.500 euro/lună, inclusiv TVA. În cazul în care ofertele finale vor depăși valoarea estimată, acestea vor fi declarate neconforme.
C. Clauze contractuale speciale:
- termenul minim de încheiere a contractului, faţă de data transmiterii înştiinţării rezultatului aplicării procedurii este de 15 zile;
- spaţiile ce urmează a fi închiriate vor fi descrise în cuprinsul unui contract cu o durată de 4 ani cu posibilitatea prelungirii, cu acordul ambelor părți, în urma negocierii, pe perioade succesive de câte 4 ani.
- modalităţi de plată a chiriei – prin virament în cont deschis la Trezoreria Statului.
Avizat, PROCUROR ȘEF SERVICIU Onea Tiberiu Nicolae
Întocmit, Specialist DNA Petra Emilian Alin |
|